Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
- Plecaki
- Latarki
-
Trekking
- Plecaki trekkingowe
- Czołówki
- Kije trekkingowe
- Butelki
- Bukłaki na wodę
- Termosy
- Kubki termiczne
- Apteczki turystyczne
- Peleryny i poncza
- Okulary
- Worki wodoszczelne
- Nerki
- Czapki
- Rękawiczki
- Chusty i kominy
- Kompasy i busole
- Stuptuty
- Kaski wspinaczkowe
- Raczki na buty
- Raki na buty
- Czekany
- Impregnaty i środki czyszczące
- Ogrzewacze
- Karabińczyki
- Portfele
- Biwak
- Promocje
- Nowości
- Bestsellery
- Porady
- Kontakt
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
Reklamacje
Jeśli produkt uległ uszkodzeniu, masz prawo złożyć reklamację w ciągu 2 lat od daty zakupu. Każda reklamacja traktowana jest z najwyższą starannością, a nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać zgłoszone problemy. Poniżej przedstawiamy kluczowe kroki, które należy podjąć, aby skutecznie zgłosić reklamację.1. Przygotowanie dokumentów
Przed przystąpieniem do reklamacji upewnij się, że posiadasz dokument potwierdzający zakup np. paragon lub fakturę. Następnie wypełnij formularz reklamacyjny dostępny tutaj. W formularzu podaj szczegółowe informacje o wadzie produktu. Staraj się opisać wadę jak najdokładniej, co pozwoli przyspieszyć proces obsługi zgłoszenia.
2. Przesłanie zgłoszenia
Wypełniony formularz reklamacyjny wyślij wraz z dowodem zakupu na adres kontakt@natugo.pl. Jeśli to możliwe, do wiadomości dołącz zdjęcia przedstawiające wadę. W temacie wiadomości wpisz "Reklamacja". W odpowiedzi poinformujemy Cię o dalszych krokach. Możesz także od razu wydrukować formularz i wysłać go wraz z reklamowanym produktem i dowodem zakupu na adres sklepu.
3. Wysłanie produktu
Aby ułatwić proces wysyłki, warto skorzystać z serwisu Wygodne Zwroty. Nie musisz drukować etykiety. Wystarczy, że zarejestrujesz zwrot na stronie wygodnezwroty.pl i nadasz paczkę. Możesz także samodzielnie nadać paczkę i wysłać ją na adres sklepu.
Natugo Andżelika Kuriata-Gibek
ul Błotna 1D
55-330 Wilkszyn
4. Oczekiwanie na decyzję
Po otrzymaniu przesyłki nasz zespół dokona weryfikacji reklamacji i poinformuje Cię o dalszych krokach. Decyzję otrzymasz drogą mailową lub telefoniczną. Staramy się, aby cały proces przebiegał sprawnie i szybko.
Dziękujemy za zaufanie, Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze! W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się z obsługą sklepu, która chętnie pomoże na każdym etapie procesu reklamacyjnego.